مرکز بازی کامپیوتری
مرکز بازی کامپیوتری



در اینکه سری بازی های Call of Duty طرفداران زیادی دارند و Activision این سری از بازی ها را به عناوینی پولساز تبدیل کرده، شکی نیست. در حالیکه کاملاً مشخص بود Modern Warfare 3 امسال راهی بازار می شود، شایعات زیادی درباره این بازی به راه افتاده بود که مدتی پیش به حقیقت پیوستند و از این بازی رونمایی شد. کمپانی Activision برای معرفی این بازی همایشی را در آمریکا ترتیب داد تا خیلی ها بتوانند  MW3 را برای اولین بار مشاهده کنند. بازی همچنان ماجرای حمله به آمریکا و کشورهای اروپایی را که در نسخه های قبل به آن اشاره شده بود، دنبال می کند و درست از آن تپه ای شروع می شود که Modern Warfare 2 در آنجا به پایان رسید.

در این نسخه، جنگ سختی بین آمریکا و روسیه در گرفته و کار به جایی رسیده که نیروهای روسی وارد خاک آمریکا شده اند. در سومین شماره از سری بازی های Modern Warfare چند مکان جدید به چشم می خورند که انگشت Call of Duty به سمت آن ها نشانه رفته است. اینبار شاهد جنگ در کشورهای آلمان، انگلیس، فرانسه و نیویورک هستیم. دمویی که Activision برای این بازی آماده کرده بود، به دو مرحله تقسیم می شد. قسمت اول در آمریکا بود، جایی که نیروهای روسی قصد دارند اعلام کنند که قدرت برتر دنیا هستند. همان طور که انتظار داشتیم، بازی از جای بسیار مرموزی شروع شد و کسی نمی دانست که چه اتفاقاتی رخ داده که بازیکنان هم اکنون در این قسمت قرار دارند.

زمانی که یک هلیکوپتر بالای سر بازیکنان به پرواز درآمد و از آسمان به سمت آن ها تیراندازی کرد، درگیری ها آغاز شدند. در این لحظه تنها چیزی که اهمیت پیدا می کرد، نجات یافتن از تیرهای هلیکوپتر بود. بازیکنان باید با سرعت به سمت ساختمان های پیش رویشان حرکت می کردند و وارد آن ها می شدند. در این صحنه، لحظه ای استراحت، باعث کشته شدن شخصیت بازی می شد. پس از پشت سر گذاشتن این قسمت و دیالوگ هایی که توسط شخصیت جدیدی به نام سندمن (Sandman) گفته شد، بازیکنان دوباره خود را برای درگیری دیگری آماده کردند. در صحنه دیگر، نیروهای دشمن در حال حرکت بودند و شخصیت های بازی باید با حرکات زیگزاگی از پشت اتوموبیل های آتش گرفته، رد می شدند.

کوچکترین جلب توجهی باعث تیراندازی نیروهای دشمن می شد. سپس، هیلکوپتر دشمن دوباره پیدا شد و برفراز یک ساختمان سیمانی باریک پرواز می کرد. این ساختمان قدیمی، تنها جایی بود که یک پرچم آمریکا روی آن قرار داشت. زاویه دوربین به صورتی طراحی شده بود که این صحنه یادآور حادثه 11 سپتامبر باشد. بازی دوباره به میدان جنگ بازمی گردد و صحنه تازه ای را به نمایش درمی آورد. دیگر زمان پنهان کاری به پایان رسیده و بازیکنان باید خود را برای یک درگیری جدی آماده کنند. در این قسمت مبارزه ها به تیراندازی هایی از فاصله دور خلاصه می شدند. چیزی که سری بازی های Call of Duty با آن آشنایی کامل دارند. ابزاری که در محیط بازی قرار گرفته بودند، مبارزه ها را بسیار آسانتر کرده بودند.

سلاح جنگی ای که بازیکنان در اختیار داشتند، یک دوربین جدید داشت. در این دوربین نقطه قرمز رنگی وجود داشت که به وسیله آن می شد به دشمنان بهتر تیراندازی کرد. نارنجک های نوری و Nine-Bang جدیدی که در بازی قرار گرفته بودند، از دیگر امکاناتی بودند که بازیکنان می توانستند در جنگ ها از آن ها استفاه کنند. حالت جدیدی از توپ خانه هم در MW3 به نمایش درآمد که XM25 نام داشت. یک نوع نارنجک Airburst که می شد آنرا همانند Snipe حمل کرد هم در بازی وجود داشت. بازی به جای حساسی رسیده بود و نیروهای دشمن بازیکنان را محاصره کرده بودند. بازیکنان باید خود را میان اتوموبیل ها مخفی می کردند تا بتوانند به سمت دشمن تیراندازی کنند.

حرکت در میان اتوموبیل ها تا زمانی کارآمد بود که بازیکنان خود را به طبقه تجاری ساختمان بورس نیویورک رساندند. البته در اینجا فقط جان انسان ها بود که تجارت می شد، چرا که دیگر نیروهای روسی همه را از بین برده بوند. با به گوش رسیدن فریادهای کسی که به روسی صحبت می کرد، همه چیز شکل تازه ای به خود گرفت و نیروهای روسی از همه جا به سمت ساختمان حمله کردند. بازیکنان در این قسمت، راه چندانی پیش رو نداشتند و باید سریع تصمیم می گرفتند. سرانجام گروه آن ها راهش را به سمت پشت بام در پیش گرفت. اینجا یکی دیگر از قسمت های هیجان انگیز بازی بود. صدای تیراندازی از دور به گوش می رسید و بازیکنان باید با سرعت زیادی به سمت پشت بام حرکت می کردند.

زمانی که به بالای ساختمان رسیدند، خود را میان دیش ها و بلندی هایی که روی پشت بام قرار داشتند، پنهان کردند. اینجا بود که بازیکنان باید برای از بین نیروهای دشمن در قسمت های مختلف C4 کار می گذاشتند. پس از این کار، رهبر گروه درخواست نیروی کمکی کرد، اما ساختمان های بلندی که در این منطقه وجود داشتند، جای خطرناکی به وجود آورده بودند. نیروهای دشمن کم کم در حال نزدیک شدن بودند و صدای تیراندازی آن ها به گوش می رسید. یکی دیگر از نفرات تیم، لپ تاپی را به همراه داشت و به وسیله آن درخواست Predator Drone Strikes کرد. بعد از مدتی موشک هایی از آسمان به زمین برخورد کردند و بسیاری از سربازهای دشمن از بین رفتند.

پس از این اتفاق، نیرهای کمکی هم از راه رسیدند و تیم سوار هلیکوپتری شد که برای نجات آن ها آمده بودند. این بازی موش و گربه ای پس از نابودی آن ساختمان خاتمه پیدا کرد. سری بازی های Call of Duty همیشه صحنه های زیادی از نبردهای نزدیک به همراه دارند که در بخش های مختلفی به نمایش درمی آورند، اما این موضوع باعث نمی شود که سازندگان از قرار دادن چنین صحنه هایی در بازی دست بردارند. مرحله بعدی بازی، در آسمان بود. اینبار بازیکنان بر فراز لندن پرواز می کردند. از آسمان، کامیون هایی دیده می شدند که بر اساس اطلاعات بدست آمده، سلاح حمل می کردند. برای اینکه واقعاً مشخص شود که این کامیون ها دارای سلاح هستند، تنها یک کار باید انجام داد و آن هم تیراندازی به سمت سربازهایی بود که در اطراف آن قرار داشتند.

در این مرحله بازیکنان در نقش یکی از سربازان سازمان SAS قرار می گرفتند. در این حالت، هم نیروهای خودی روی زمین فعالیت می کردند و هم هواپیمایی در آسمان منتظر تأیید اطلاعات بود تا کامیون ها را از بمباران کند. بازیکنان در شب حرکت می کردند و سلاح های بی صدا در اختیار داشتند تا توسط دشمن شناسایی نشوند. آن ها به کامیون های مورد نظر رسیدند که خالی بودند. دوباره به جستجو پرداختند، تا اینکه توانستند کامیونی که محموله مورد نظر را حمل می کرد، پیدا کنند. آن ها می توانستند آن را نابود کنند، اما بجای این کار، سوار آن کامیون شدند تا به محل اصلی نگهداری سلاح ها برسند و همه چیز را با هم از بین ببرند.

با آن تریلری که به نمایش درآمد، نمی گوییم Modern Warfare 3 ما را تحت تأثیر قرار نداد، اما برای بازی ای که نماد موفقیت در صنعت بازی و سرگرمی است، این عنوان قدرت نمایی خیره کننده ای در این تست به نمایش نگذاشت. شاید مبارزه در نیویورک و دیگر شهرهای اروپا بسیار هیجان انگیز باشد، اما در مقایسه با بازی Black Ops که چیزهای جدیدی از ویتنام را به نمایش درآورد، جالب نبودند. سری بازی های Call of Duty به برندی تبدیل شده اند که بخش داستانی و چندنفره آن ها همه را جذب خودش می کنند و در نمایش MW3 هم این موضوع کاملاً مشخص بود. اما این بازی نیاز دارد که چیز جدیدی را ابداع کند. Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ 8 نوامبر راهی بازار خواهد شد و در E3 امسال هم نمایش های جدیدتری از این عنوان منتشر می شود.

منبع پردیس گیم


Create your flash banner online in 5 step ادكلن  Chi Chi  ساعت Led پوما - ساعت مخفي پوما دستگاه سه کاره بی نظیر دستگاه ضد خواب راننده دستگاه بلوتوث بر روي كامپيوتر گردنبند متولدين فروردين ماه بولگاری اصل مجموعه نرم افزاري لرد 10::: Lord Of Softwares 2011 ver. 10 عینک 3 بعدی عینک ریبن اصل(Ray Ban)(اورجینال) عینک پلیس اورجینال مدل S8180

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, توسط AMIR |